Regulamin
1. WPROWADZENIE
2. Strona internetowa, działająca pod adresem: https://awkgroup.com.pl/ prowadzona jest przez Artura Kwiador, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą AWK Group Artur Kwiador z siedzibą ul. Zwycięstwa 57 42-624 Tąpkowice, NIP 6312244778, Oddział Zabrze ul. Karola Miarki 3, 41-800 Zabrze.
3. Niniejszy Regulamin strony internetowej określa zasady dokonywania zakupów na stronie internetowej: https://awkgroup.com.pl, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem strony, jak również tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
4. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klient, a Sprzedawcą.
5. W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. ( tj. Dz. U. Z 2020 r. poz. 344. ze zm.)
6. Regulamin jest skierowany do wszystkich Klientów strony internetowej. Wszyscy Klienci są obowiązani do zapoznania się z Regulaminem, przed dokonaniem zakupu.
7. Każdy Klient zobowiązany jest przestrzegać postanowienia Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
8. Każdy Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej Sklepu https://awkgroup.com.pl/ w hiperlink „Regulamin Sklepu”.
9. Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować.
2. DEFINICJE
Regulamin - niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług Serwisu Internetowego przez Klientów.
Administrator - właściciel, sprzedawca i administrator strony internetowej https://awkgroup.com.pl/, Artur Kwiador, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AWK Group Artur Kwiador z siedzibą ul. Zwycięstwa 57 42-624 Tąpkowice, NIP 6312244778, Oddział Zabrze ul. Karola Miarki 3, 41-800 Zabrze.
Konsument - osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca na prawach Konsumenta - osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Formularz zamówienia - usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient może złożyć zamówienie określonego towaru lub usługi.
Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Użytkownika zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży i spełnienia świadczenia na rzecz Użytkownika, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
Strona internetowa - serwis internetowy, należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną https://awkgroup.com.pl/ za pośrednictwem którego Klient może zapoznać się z ofertą i zakupić od Sprzedawcy Towary.
Sprzedawca – Artur Kwiador prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AWK Group Artur Kwiador z siedzibą w ul. Zwycięstwa 57 42-624 Tąpkowice, oddział Oddział Zabrze ul. Karola Miarki 341-800 Zabrze NIP: 6312244778, który prowadząc działalność zarobkową lub zawodową proponuje sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej.
Produkt - szkolenie, kurs zawodowy, webinarium, mający na celu popularyzację wiedzy z zakresu bezpieczeństwa urządzeń technicznych na etapie projektowania, wytwarzania i eksploatacji, umożliwiający uzyskanie uprawnień w takich dziedzinach jak elektryka, ciepłownictwo, gazownictwo, obsługa wózków widłowych, podestów ruchomych, żurawi przenośnych i suwnic. Produkty te mają na celu poprawę kompetencji zawodowych uczestników, zgodnie z przepisami i standardami obowiązującymi w Polsce oraz na rynkach międzynarodowych.
Trwały nośnik- oznacza materiał (materiały kursowe, papier, płyta CD/DVD, pendrive, karta pamięci dysk twardy, itp.) lub narzędzie (poczta elektroniczna – e-mail, wiadomość SMS/MMS, itp.) umożliwiające kupującemu lub sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci. Trwały nośnik pozwala na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci – czyli bez ingerencji podmiotu, który był ich twórcą. Trwałym nośnikiem nie jest strona internetowa.
Treści cyfrowe - oznacza dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
Usługa Świadczona Drogą Elektroniczną - oznacza wykonanie usługi świadczonej przez usługodawcę na odległość (bez jednoczesnej obecności stron), poprzez przekazanie danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci teleinformatycznej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne.
Ustawa o prawach konsumenta - oznacza ustawę z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), po zmianach wprowadzonych ustawą z dnia 4 listopada 2022 r. o zmianie ustawy o prawach konsumenta, ustawy - Kodeks cywilny oraz ustawy - Prawo prywatne międzynarodowe (Dz.U. z 2022 r. poz. 2337).
Kodeks Cywilny - oznacza ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).
Umowa zawarta na odległość - oznacza każdą umowę zawartą pomiędzy sprzedającym (przedsiębiorcą), a kupującym (konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta) w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku.
Płatności drogą elektroniczną — wybrany przez Użytkownika sposób płatności, przelew w ramach bankowości internetowej, umożliwiający Użytkownikowi dokonywanie zapłaty drogą elektroniczną na rzecz Administratora.
Operator Systemu Płatności — wybrany przez Administratora podmiot świadczący usługi związane z dostarczeniem, utrzymaniem i obsługą płatności kartą kredytową, płatniczą lub przelewem w ramach bankowości internetowej.
Środki komunikacji elektronicznej — rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności poczta elektroniczna.
Cookie — plik tekstowy, w którym zapisywane są informacje przez serwer Serwisu na dysku twardym komputera, z którego korzysta Użytkownik. Informacje zapisane w pliku cookies serwer Serwisu może odczytać przy ponownym połączeniu się z tego komputera, lecz mogą być one odczytane również przez inne serwery lub innych użytkowników Internetu.
3. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Każdy Użytkownik Internetu może swobodnie przeglądać zawartość Strony internetowej.
2. Do korzystania z Serwisu wymagane są standardowe urządzenia oraz oprogramowanie, pozwalające na przeglądanie stron WWW, a także posiadanie skrzynki pocztowej email.
3. Materiały zamieszczone w Serwisie, w tym elementy grafiki, układ i kompozycja tych elementów (tzw. layout), znaki towarowe, zdjęcia oraz inne informacje, dostępne na stronach internetowych stanowią przedmiot praw wyłącznych Administratora. Wskazane elementy stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej, w tym praw z rejestracji znaków towarowych oraz praw do baz danych i jako takie korzystają z ustawowej ochrony prawnej. Nie jest dozwolone korzystanie z tych zasobów w sposób inny niż przewidziano w niniejszym Regulaminie.
4. Użytkownicy mogą korzystać z Serwisu tylko w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
2. Sklep oznacza oferty sponsorowane oraz płatne reklamy. Informacje te są przedstawiane bezpośrednio. Informacje te są przedstawiane w bezpośrednim powiązaniu z danym wynikiem wyszukiwania, w widoczny sposób, który odróżnia się od ogólnego interfejsu.
3. Sprzedawca stosuje indywidualne dostosowanie cen proponowanych ofert, na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
4. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić, zawierającą należny podatek VAT ( cena brutto). Cena produktu jest podana w złotych polskich (PLN).
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen, znajdujących się w Sklepie, wprowadzenia nowych produktów do sprzedaży, przeprowadzenia i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Cena produktu podana na stronie sklepu jest stała w momencie składania zamówienia przez Klienta i nie będzie podlegała zmianom, pomimo ewentualnych zmian cen w sklepie dotyczących tego produktu po złożeniu zamówienia przez Klienta.
7. W razie wprowadzenia promocji, Sklep informuje Klientów o najniższej cenie produktów z ostatnich 30 dni. Jeśli produkt jest w sprzedaży krócej niż 30 dni, cena przed promocją to najniższa cena od momentu wprowadzenia produktu do Sklepu. Informacje te są przedstawiane obok ceny promocyjnej Produktu.
8. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony internetowej lub e-mailowo na adres grzegorz.doleglo@awkgroup.com.pl, a także telefonicznie pod numerem +48 730 470 381.
9. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Użytkownik w formularzach następujących danych:
a. imienia i nazwiska oraz opcjonalnie nazwy firmy
b. adresu (kraj, ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto),
c. numeru telefonu,
d. adresu e-mail,
e. NIP – opcjonalnie,
f. akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenie okienka. Akceptacja jest niezbędna do
dokonania i sfinalizowania Zamówienia.
g. wyrażenie zgody na realizację zamówienia.
10. Użytkownik może także opcjonalnie złożyć uwagi do Zamówienia, np. dodatkowe informacje o dostarczeniu zamówienia.
11. W procesie składania Zamówienia Użytkownik obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy płatności za zamówione Produkty, z obecnie oferowanych przez stronę internetową tj. Przelewy 24.
12. Klient może dokonać zakupu Produktu ze strony internetowej. Użytkownik dokonuje zapłaty poprzez wybór formy płatności oferowanej na stronie, a następnie dokonuje wpłaty na podstawie przesłanego w e-mailu linka do systemu operatora płatności Przelewy24. Po dokonaniu wyboru Produktu, w pierwszej kolejności należy kliknąć w przycisk „Sprawdź terminy”, następnie należy wypełnić „Formularz zamówienia”, a w dalszej kolejności kliknąć w przycisk „Wysyłam wiadomość”.
13. Po otrzymaniu przez Administratora danych uzyskanych za pomocą wypełnionego Formularza Zamówienia i po ich weryfikacji, Administrator wysyła link do systemu operatora płatności Przelewy24 z dostępem do wyboru metod płatności w celu sfinalizowania zamówienia przez Klienta. Link do systemu operatora płatności zostanie wysłany na podany email w celu dokonania płatności za zamówiony Produkt wraz z potwierdzeniem wszystkich elementów zamówienia. Link przekierowujący do systemu operatora płatności wygasa po pierwszym kliknięciu.
14. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mail, podany w Formularzu Zamówienia zawierający następujące szczegóły zamówienia:
a. potwierdzenie wszystkich elementów zamówienia
b. link z wyborem metody płatności Przelewy 24
15. Klient jest zobowiązany do zapłaty za zamówione produkty na podstawie umowy sprzedaży w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania wiadomości email zawierającej link przekierowujący do systemu płatności Przelewy24.
16. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę. Realizacja nastąpi nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od dokonania płatności.
17. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia wysłania wiadomości „Formularza Zamówienia” – Użytkownik ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów jak również co do formy płatności.
18. Użytkownik dokonując kliknięcia w przycisk „Formularza Zamówienia”, ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Administratorowi zapłaty.
19. Wysłanie przez Użytkownika Formularza z zamówieniem stanowi oświadczenie woli Użytkownika zawarcia z Administratorem Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego regulaminu.
20. Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Użytkownik wiadomości e-mail wraz z szczegółami transakcji w celu jej zrealizowania. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
21. Administrator zastrzega sobie prawo do niezrealizowania Zamówienia w przypadku:
a. nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia (brak wszystkich
danych potrzebnych do realizacji Zamówienia),
b. nieotrzymania wpłaty w terminie 5 dni roboczych od otrzymania przez Klienta wiadomości
email z linkiem do systemu operatora płatności Przelewy24,
22. W razie spełnienia przesłanek wymienionych w art. 21 lit. a i b Umowa Sprzedaży wygasa, nie kreując obowiązków po żadnej ze stron.
23. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu ( w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00. Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 16:00, w soboty, niedziele lub święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.)
24. Do każdego zamówienia wystawiana jest elektroniczna faktura VAT. Na życzenie Klienta zostanie również wystawiona i wysłana Klientowi faktura VAT w formie tradycyjnej.
25. W przypadku zakupu produktu przez Klienta jako przedsiębiorcy, należy zaznaczyć ten fakt podczas składania zamówienia oraz podać niezbędne dane podmiotu do wystawienia faktury VAT.
26. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta z Administratorem strony internetowej są:
a. E-mail : grzegorz.doleglo@awkgroup.com.pl
b. Telefon : +48 730 470 381
c. Adres w celu realizacji odstąpienia od Umowy: grzegorz.doleglo@awkgroup.com.pl
5. METODY PŁATNOŚCI
1. Kupujący ma możliwość dokonania płatności za zamówiony Produkt za pośrednictwem operatora systemu płatności internetowej Przelewy24.
2. Płatności za pośrednictwem Przelewy24 mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem, w oparciu o który następuje realizacja płatności, w szczególności daną kartą płatniczą może posługiwać się wyłącznie jej uprawniony posiadacz.
3. Administrator udostępnia formularz transakcji dostarczany przez Przelewy 24. Dane są automatycznie przekazywane do Operatora Systemu Płatności, Administrator nie ma do nich dostępu.
4. W celu dokonania płatności Użytkownik powinien wejść w przesłany link przez Administratora i potwierdzić dokonanie płatności na stronach internetowych odpowiedniego Operatora Systemu Płatności zgodnie z zasadami określonymi przez tego Operatora Systemu Płatności.
5. Wszelkie płatności elektroniczne realizowane są zgodnie z obowiązującymi regulacjami Operatora Systemu Płatności Przelewy24 oraz przepisami prawa, a Administrator nie ponosi odpowiedzialności za ich prawidłowość.
6. Administrator zastrzega sobie prawo odmowy obsługi płatności dokonywanych przez Użytkownika, w szczególności w przypadku powzięcia wątpliwości co do legalności transakcji, z tytułu której następuje płatność lub legalności samej płatności. Z powyższych względów realizacji płatności może odmówić Administrator.
7. Operator Systemu Płatności, jak również jego partnerzy prowadzą kwalifikację wiarygodności finansowej osób zamierzających dokonać płatności przy użyciu karty płatniczej i mogą w związku z tym zróżnicować zasady obsługi płatności lub uzależniać niektóre warunki świadczenia usług w zależności od zakwalifikowania Klienta do danej grupy ryzyka.
8. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Klienta dyspozycji płatności, a także za niezrealizowanie oraz opóźnienie w przekazaniu należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Klienta nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają zrealizowanie transakcji płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Administratora lub Operatora Systemu Płatności.
6. PRAWO DO ODSTĄPIENIA
1. Klient ma prawo odstąpić od Umowy dotyczącej Produktów zakupionych na stronie internetowej bez konieczności podawania przyczyny, składając stosowne oświadczenie drogą e-mailową ( skan dokumentu z podpisem) na co najmniej jeden (1) dzień przed planowanym rozpoczęciem kursu.
2. W przypadku nieprzystąpienia do kursu w wyznaczonym terminie bez uprzedniego złożenia oswiadczenia o odstąpieniu, o którym mowa w pkt 1, klient może wziąć udział w kursie w późniejszym terminie, nie później jednak niż sześć (6) miesięcy licząc od pierwotnej daty kursu.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy, zwrot dokonanej płatności zostanie zrealizowany w ten sam sposób w jaki została zrealizowana pierwotna transakcja. Klient w żadnym wypadku nie ponosi kosztów zwrotu.
4. W razie odstąpienia z zakupu Produktu, wszelkie poniesione koszty zostaną zwrócone na wskazane konto w ciągu 14 dni od dnia złożenia podpisanego oświadczenia (skan) drogą e-mailową.
5. Prawo do odstąpienia od umowy na odległość przysługuje Konsumentom i Przedsiębiorcom na prawach Konsumenta.
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin jest dostępny dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie internetowej w zakładce „ Regulamin Strony Internetowej”
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
3. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają przepisy prawa.
4. Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Konsumenta, niż postanowienia ustawy z dnia 30 maja 2014 r. O prawach konsumentów ( t.j. Dz. U. z 2020 r.poz. 287, ze zm) są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy.
5. W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było lub miało stać się nieważne lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminu w pozostałej części pozostaje nienaruszona. W takim przypadku zastąpią nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniej oddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych luk w Regulaminie.